Motive pentru prezenta online

Motive afacere online

7 Motive pentru o prezenta online

 

Noi clienti, noi piete.

1. Internetul creste cu o viteza foarte mare in prezent depasind 1 miliard de utilizatori. Indiferent de afacerea ta nu iti poti permite sa ignori un asemenea potential.

Marketing modern

2. Metodele de publicitate traditionale sunt mai scumpe si de cele mai multe ori nu isi ating scopul. Daca pasarea unei carti de vizita unui potential partener de afaceri este deja un obicei normal, la fel de normala este si existenta unui site pe care potentialii parteneri sa poata gasi mai multe informatii. Web site-ul este ca un departament de relatii cu clientii care ofera informatii non stop.

Clienti multumiti

3. Clientii pot folosi site-ul tau pentru a comanda de acasa sau de la birou, produsele si serviciile pe care le oferi. Pot afla informatii detaliate rapid fara a fi nevoie de a cauta prin brosuri, cataloage sau a va contacta telefonic. E mai simplu si mai rapid pe internet iar clientii vor prefera acest mod.

Clienti = vanzari = profit

4. Pentru un om de afaceri doar numarul utilizatorilor de internet este suficient pentru a pune afacerea online. Studiile arata ca atat in S.U.A cat si in U.E. consumatorii agreeaza ideea de a cumpara online. Piata online este in continua crestere, iar concurenta este probabil deja prezenta pe internet!

Timpul inseamna bani

5. Traim in epoca vitezei. Lucrurile se misca rapid si afacerile se adapteaza din mers. Gandeste-te la materiale promotionale tiparite care ar avea nevoie de o mica corectare. Sau la un catalog ce trebuie reeditat pentru ca preturile nu mai sunt de actualitate. Pe un web site modificarile se pot face instantaneu si sunt vizibile oricui acceseaza website-ul tau.

Feedback de la clienti

6. Ai inceput o mica afacere. Ai dat pliante, flyere, cataloage. Si totusi nu se intampla nimic si mai rau nu stiti de ce. Poate e vorba de preturi mari, mesajul sau target-ul tintit sunt gresite. Poti testa in continuare..alti bani alta distractie. Pe o pagina web se pot testa oricate produse, preturi, samd. cu cheltuieli mult mai reduse. In plus clientii iti vor oferi feedback voluntar sau involuntar.

Concurenta

7. Ultimul motiv dar nu cel din urma: concurenta. Concurenta este deja online ! Sigur este si foloseste potentialul internetului pentru dezvoltarea afacerii sale. Tu ce astepti? Contacteaza-ne!